ΔΕΣΜΗ MOBILITY PACKAGE 1 ΤΗΣ ΕΕ – ΠΩΣ ΝΑ ΣΥΜΜΟΡΦΩΝΕΣΤΕ ΜΕ ΤΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ

Mobility Package 1

Καλύτερες συνθήκες εργασίας, ίσοι όροι ανταγωνισμού και μεγαλύτερη ασφάλεια στους δρόμους είναι οι στόχοι της δέσμης Mobility Package Ι, οι κανονισμοί της οποίας εφαρμόζονται από τον Αύγουστο του 2020.

Δικαιοσύνη και ασφάλεια

Θα σας εξηγήσουμε τώρα τι κρύβεται πίσω από το Mobility Package Ι και τι σημαίνει για εσάς. Θα σας δείξουμε τι πρέπει να προσέξετε στο μέλλον και πώς να παραμείνετε νομικά συμβατοί με τον DTCO 4.0 και το διάδοχό του, τον DTCO 4.1.

ΝEΑ – ΤΡEΧΟΥΣΕΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚEΣ ΑΛΛΑΓEΣ

Όλες οι πληροφορίες σχετικά με τους νέους κανονισμούς για τις ενδομεταφορές, τις σχετικές διευκολύνσεις για το προσωπικό οδήγησης και τις απαιτήσεις επαγγελματικής πρόσβασης είναι διαθέσιμες στο ενημερωτικό μας έγγραφο για τη δέσμη Mobility Package.

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ: ΠΟΙΟΣ ΤΑΧΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΤΕ; ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ:

ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΕΥΦΥΟΥΣ ΤΑΧΟΓΡΑΦΟΥ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΓΕΝΙΑΣ

Αυτές είναι οι προθεσμίες:

ΨΗΦΙΑΚΟΙ ΤΑΧΟΓΡΑΦΟΙ VDO

Οι αξιόπιστοι σύντροφοί σας – και στο μέλλον

Ο DTCO 4.0 διαδραματίζει ήδη ηγετικό ρόλο στην επιβολή και την παρακολούθηση των νέων προτύπων. Δεν εξασφαλίζει μόνο την πλήρη και ορθή τεκμηρίωση των καταγεγραμμένων δεδομένων οδηγού και οχήματος, αλλά συμμορφώνεται και με τις νέες απαιτήσεις ασφάλειας και ελέγχου που τέθηκαν σε ισχύ το 2019, διασφαλίζοντας ότι οι στόλοι συμμορφώνονται με τους εργασιακούς, κοινωνικούς και κυκλοφοριακούς κανονισμούς.

Για να συμμορφωθεί με τους μελλοντικούς κανονισμούς του Mobility Package 1, το DTCO 4.0 πρέπει να βελτιωθεί ώστε να περιλαμβάνει διάφορες λειτουργίες, όπως ακόμη πιο ακριβή εντοπισμό θέσης. Το DTCO 4.1 θα πληροί όλες τις απαιτήσεις της ΕΕ.

ΣΥΝΤΟΜΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ: O DTCO 4.1

Η επόμενη γενιά έξυπνων ταχογράφων

Ο νέος DTCO 4.1 θα ανιχνεύει και θα αποθηκεύει τις συνοριακές διελεύσεις ενός οχήματος. Η συσκευή θα καταγράφει επίσης τη θέση και την ώρα κατά τη φόρτωση και την εκφόρτωση και θα μπορεί να καταγράφει αυτές τις πληροφορίες μαζί με τα δεδομένα του οδηγού και του οχήματος τουλάχιστον για όσο χρονικό διάστημα το απαιτεί ο νέος κανονισμός. Η νέα έκδοση θα παρέχει αξιόπιστα δεδομένα με ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια για την αποτελεσματικότερη παρακολούθηση της κυκλοφορίας και του εμπορίου.

Σε αντίθεση με τον προκάτοχό του, το DTCO 4.1 θα χρησιμοποιεί το ευρωπαϊκό σήμα Galileo (OS-NMA), μια από τις πρώτες βιομηχανικές εφαρμογές που το κάνουν αυτό. Το OS-NMA σημαίνει Open Service Navigation Message Authentication. Πρόκειται για μια τεχνική που προσθέτει κρυπτογραφική προστασία στα μηνύματα πλοήγησης για να παρέχει την καλύτερη δυνατή προστασία από επιθέσεις στον κυβερνοχώρο.

TO TIS-WEB ΘΑ ΣΑΣ ΥΠΟΣΤΗΡIΞΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΚEΤΟ ΚΙΝΗΤΙΚOΤΗΤΑΣ

Το λογισμικό διαχείρισης δεδομένων της VDO παρέχει επίσης ικανή υποστήριξη για τις εταιρείες στόλου και τους παρόχους διαχείρισης στόλου κατά τη διάρκεια της εισαγωγής του ευρωπαϊκού πακέτου κινητικότητας. Το λογισμικό διασφαλίζει επίσης την ασφάλεια κατά την εφαρμογή και την τήρηση των υφιστάμενων και μελλοντικών κανονισμών.

Για το λόγο αυτό, η μάρκα VDO της Continental εστιάζει στις καλύτερες δυνατές λύσεις για το αύριο και αναπτύσσει ήδη περισσότερες υπηρεσίες που θα διευκολύνουν τους διαχειριστές στόλων να παρακολουθούν και να συμμορφώνονται με τους νέους κανόνες στο πλαίσιο του πακέτου κινητικότητας. Περισσότερα για αυτό στο τέλος του έτους!

ΕΚΤΕΤΑΜEΝΗ ΥΠΗΡΕΣIΑ ΤΑΧΟΓΡAΦΟΥ

Επίσης > οχήματα 2,5 τόνων στο μέλλον

Από την 1η Ιουλίου 2026, η υποχρέωση χρήσης ταχογράφου θα ισχύει και για τα οχήματα που χρησιμοποιούνται σε διεθνείς εμπορικές μεταφορές, των οποίων η μέγιστη επιτρεπόμενη μάζα υπερβαίνει τους 2,5 τόνους, συμπεριλαμβανομένων των ρυμουλκούμενων ή ημιρυμουλκούμενων.

Οι επιτηδευματίες με οχήματα ή συνδυασμούς οχημάτων με μέγιστη επιτρεπόμενη μάζα που δεν υπερβαίνει τους 7,5 τόνους, οι οποίοι μεταφέρουν τον εξοπλισμό τους ή παραδίδουν τα προϊόντα τους σε ακτίνα 100 χιλιομέτρων από την έδρα της επιχείρησής τους, θα εξαιρούνται από τον κανονισμό αυτό. Εξαιρούνται επίσης τα οχήματα μεταξύ 2,5 και 3,5 τόνων που χρησιμοποιούνται για μη εμπορικές εμπορευματικές μεταφορές. Η οδήγηση δεν πρέπει να αποτελεί το κύριο επάγγελμα του ατόμου που οδηγεί το όχημα.

Περιοδικό Tachograph.gr

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν:

Μενού